Nivea gezichtsverzorging voor onder de douche

09:37




















De boylotions voor in de douche kennen we ondertussen wel al. tijdens ons weekend in Duitsland kwam ik een nieuwe variant tegen maar dit maal voor het gezicht. ik nam hem mee en testte hem voor jullie.

Maar eerst wat zegt Nivea zelf over dit product. Ik heb alles een beetje moeten vertalen en opzoeken want een Nederlandse uitleg vond ik niet direct. Omdat ik verkouden was toen ik dit kocht en mijn gezicht wel wat extra kon gebruiken. Koos ik voor de roze variant die amandelolie bevat en speciaal is voor de gevoelige huid. Nivea wil het hydraterend moment versnellen, en  dit met 3 simpele stappen. stap 1: maak je gezicht nat, stap 2: breng de Nivea gezichtscrème aan, stap 3 afspoelen, afdrogen en je bent klaar om je make up aan te brengen.




















De crème zit in een handige tube en ideaal voor in de douche, want hierdoor kan er geen water in.  de geur is niet de typische Nivea geur en voor mij is hij iets te sterk van geur. gelukkig trekt deze geur snel weg.











Deze is dik van textuur maar laat zeker geen vettige plakkerige laag achter na het afspoelen. mijn huid voelt zacht en gehydrateerd. Je kan inderdaad direct verder met je ochtend routine. Ik wil er wel op wijze dat er alcohol in zit, voor mensen die daar gevoelig voor zijn.

Ik ben echt heel enthousiast over dit product. er zit 75ml in een tube en de prijs ligt in Duitsland rond de €3,99. Hopelijk komt hij snel bij ons in de winkel, kijk zeker eens tijdens je trip naar Duitsland bij de drogist naar dit product.

Heb jij dit product al gebruikt?


Veel liefst Birgit
Xx

You Might Also Like

0 reacties

Like us on bloglovin

Follow

Like us on facebook