Interieur TAG

20:22






Dat mijn passie interieur is, moet ik je zeker niet meer vertellen. Na het lezen van de Interieur tag op verschillende andere blogs. Leek het mij ook leuk om dit ook te doen. Maar wil jij weten welke items ik in mijn interieur geweldig vind of welke design meubels nog op mijn verlanglijstje staan. Lees dan zeker verder.



Mijn Favoriete items zijn…

Eén van mijn favoriete item zijn, mijn witte wandplanken van IKEA, dit zijn de LACK wandplanken. Een andere grote favoriet is mijn MALM ladekast met 3 lades. En ten laatste mijn happy light , dit bestaat uit een lichtslinger + bolletjes die vervaardigd zijn uit katoen draad. Deze zijn beschikbaar in heel wat kleuren en je kan ze zelf samenstellen.





Ik zou het liefst nog willen aanschaffen…

Een nieuw bureau. 
Het bureau dat ik momenteel heb is niet echt volledig mijn ding het is handig en gebruiksvriendelijk maar het oogt niet mooi. Zoiets als de foto hieronder is echt wel mijn ding. 



                            Foto1

Een andere investering zou een Eames lounges chair zijn, de perfecte klassieke tijdloze zetel om in te relaxen en een boekje te lezen.

Als ik onbeperkt spullen mag kopen voor mijn huis, dan doe ik dat bij…

Als ik geen budget had dan zou ik shoppen bij vitra, Cockaert, maar ook Action, Poumax, Habitat, Ikea, ...
Enkele voorbeelden die nog op het verlanglijstje staan. Neem een kijkje op de website van Vitra en zwijmel weg bij al dat mooi’s.




     Foto2, Foto3, Foto4


Ik verschil (niet) heel veel van smaak met mijn partner…

Mijn vriend en ik verschillen best wel wat van stijl. Beide houden we van gezellig en strak maar bij mij is het meer Scandinavische, bij mijn vriend meer landelijk. Wanneer het punt komt dat wij gaan samen wonen zullen er heel wat compromis gemaakt moeten worden.



    Foto 5, Foto 6


Dit item zou ik zo snel mogelijk weg willen doen…

Dit vind ik een moeilijke omdat ik juist verhuist ben en dus heel wat meubels heb moeten selecteren wat er wel en niet mee kon. Maar dan zou ik zeggen mijn bureau.

Accessoire dat echt typisch Birgit is…

Stapels boeken, ik ben echt een boeken verslindster en op vakantie doe ik ook niks liever. Kaarsen, de vanille kaarsen van IKEA zijn echt mijn favoriete. Ze ruiken heerlijk naar vanille. Zelfs als ze niet branden en ik lig in mijn bed komt er een vleugje vanille voor bij. Maar ook theelichthouders in verschillen soorten en maten. En heel veel kussens.






Zo nu hebben jullie mij weer een beetje beter leren kennen. Wil je deze tag overnemen mag dat gerust.

Tag; is een lijst met vragen 

Veel liefst Birgit
Xx

You Might Also Like

0 reacties

Like us on bloglovin

Follow

Like us on facebook