Action shoplog

17:02


Even iets anders hier op de blog, vandaag ga ik voor een action shoplog. Zelf vind ik het super leuk om deze te lezen, juist om te kijken wat er allemaal in de winkel ligt. Vaak zie je toch dingen die je leuk vind, maar hellemaal niet hebt gevonden in de winkel.


Als eerste kocht ik deze vormpjes om ijsjes te maken, de vrolijke kleuren geven mij direct een zomer gevoel. En met dit warme weer wordt deze al goed gebruikt! Deze waren € 0.99


Al meerdere malen had ik in verschillende winkel hier naar gekeken, maar telkens weer teruggelegd juist omdat ik het te duur vond. Deze van Action kost maar € 1.49 en is even leuk.



De Garnier moisture match voor een vette huid, deze heb ik al meerdere keren gekocht. Bij Action is hij dan ook nog eens super voordelig €1.99! Zo zien we het graag.


Ik kon de dieren afdeling niet voorbij zonder deze whiskas sticks mee te nemen, onze kat is er dol op! €1.49


Hiervan heeft onze kat al een exemplaar, juist omdat ze hier zo graag op ligt heb ik een extra één gekocht. Voor het geval het andere kapot zou gaan. De prijs is maar €1.79



Het volgende wat ik gekocht heb is deze thee, ik drink super graag groene thee en ik wilde deze graag echt eens proberen. En de geur is al veel belovend! €0.99


Met deze DIY agenda wil ik nog iets leuk doen, hier komt zeker nog een artikel over. €0.99


Tissue paper gebruik ik om mijn cadeautjes in te pakken, dit echt op de Amerikaanse manier. 
En nu heb ik voor elke gelegenheid wel een leuk kleurtje. €0.99


Ook bij het knutsel gerief vond ik dit leuke decoratie papier, wat ik hier mee ga doen weet ik nog niet exact. Maar is dat niet met veel dingen die je koopt bij Action ( knipoog). €0.69


Deze Milka chocolade met tuc koekjes is echt een van mijn favorieten ! hij was even weg bij Action maar nu is hij terug, hopelijk voor lang want Action is de enige plek waar ik deze al heb gevonden. €0.69


Als voorlaatste vond ik deze leuke stickers, misschien wel om te gebruiken bij de DIY agenda. €0.49


En ik heb het mooiste voor het laatst bewaard, deze draad mand in de kleur zwart. Ik had deze al op verschillende foto’s gezien. En er was nog 1 enkel exemplaar in de action waar ik ben geweest.  Normaal is hij er in verschillende kleuren. Hier kost hij maar dit €2.29 in veel andere interieurwinkels ga je hier veel meer geld voor kwijt zijn.


Zo dat was mijn Action shoplog? Loop jij ook graag rond in Action ?  

Veel liefst Birgit
Xx















You Might Also Like

0 reacties

Like us on bloglovin

Follow

Like us on facebook