DIY: winter/ kerst polariod slinger

21:59

Vandaag is het nog 2 dagen voor kerst. In  dit artikel vertel ik jullie hoe je deze winter/ kerst polariod slinger kan samenstellen. dit is ook zeker een leuk project om te doen met al die polariods of foto's die je hebt liggen. Laten we beginnen

 ik heb koord van de ene kant naar de andere kant gespannen  boven mijn kast. hier heb ik fairy light bij gehangen deze zijn klein en zitten op een metalen draad. hierdoor kan je deze gemakkelijk ergens aanhangen. Deze werken ook op batterijen.

Vervolgens zoek je jouw leukste foto's samen die je eraan wilt hangen. Heb je geen polariod camera maar wil je toch leuke polariods, lees dan zeker dit artikel eens. Ik hang deze op met kleine wasknijpers ik heb hier 2 soorten, ene met sneeuwvlokjes en de andere zijn gewone.

Wanneer deze hangen is het tijd voor de kerstballen en belletjes. Ik koos hier voor koper kleurig, ik hang deze er tussen afwisselend met de foto's.

 Wanneer de kerstballetjes en belletjes hangen, hang ik er deze sneeuwvlokken er nog tussen.


Nu ben je eigenlijk al klaar, ik vind het leuk dat je hier de combinatie van herinneringen en sfeer hebt. De fairy light geven een super gezellige sfeer. 

Ik hoop dat jullie de artikels een beetje leuk vinden. en meschien heb je nu wel inspiratie gekregen om dingen te doen met al die polariods die je hebt liggen. Ik wens jullie al een gezellige kerstavond en een vrolijk kerstfeest.

Veel liefst Birgit
Xx


You Might Also Like

2 reacties

  1. Wat een leuke blog! Het is pas oktober dus ik denk dat ik de kerstballetjes nog even weg laat. Maar dat met de polaroids en de lichtjes ga ik zeker gebruiken.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Bedankt voor jouw reactie!! Je kan wanneer het kerst is de kerstballetjes eraan hangen !

      Verwijderen

Like us on bloglovin

Follow

Like us on facebook