Dove - derma spa goodness handverzorging

16:37



Vorige week zat er weer een beautyful box bij de Goed Gevoel. Ik had deze vorig jaar had ik deze ook gehaald het is een leuk concept om nieuwe producten te leren kennen. Ze doen dit trouwens in samenwerking met deauty. Bij deauty kan je een abonnement nemen en dan krijg je elke maand een box vol beauty producten in de bus.




















Een de producten die in deze editie zaten is de Dove derma spa goodness 3 handverzorging. Deze zou er voor zorgen da je een fluweelzachte, egale en stralende huid krijgt. Deze bevat omega olie en cel moisturisers, dit alles samen zou voor een echt spa gevoel zorgen.



Eerst en vooral hou ik van dikke en rijke handcreme's, ik gebruik ze dan ook het liefst net voor ik ga slapen. Want we weten allemaal dit je met net ingesmeerde handen niks kan. Dus het eerste gebruik viel een beetje tegen. Dit is geen dikke en rijke hand creme. Ook de geur stoort mij een beetje, ik las op de website dat deze naar romige vanille, verrukkelijke kokos-en muskgeur vermengd met citrus-, gember- en appeltoetsen en gecombineerd met een verfijnd boeket van fresia en frangipani zou ruiken. Dit is een hele boterham en eigenlijk kan ik geen van deze geuren hierin terug vinden. Ik vind het een sterk overheersende geur, en de geur blijft trouwens ook lang hangen.


















Tijd om hem uit te smeren en het effect te voelen, huis smeert zeer gemakkelijk uit en trekt echt super snel in. Het is dus zeker een handcrème waar je niet moet op te wachten voor hij ingetrokken is. Mijn handen voelen ook super zacht aan na het gebruik van deze. ook voelen ze zeker gehydrateerd en is het droge effect verdwenen. Hou je niet van sterk geparfumeerde producten zou ik af raden om deze te kopen. Ben je opzoek naar een handcrème die snel intrek en voldoende hydrateerd dan kan ik jou deze zeker aan raken. Ik denk dat ik deze meeneem naar het werk, zodat ik daar mijn hand kan hydrateren. Het spa gevoel mis ik wel een beetje. De prijs hiervan is €4,99 en is te koop bij de drogist.

Heb jij al producten gebruik uit de dove derma spa lijn ?


Veel liefst Birgit
Xx

You Might Also Like

0 reacties

Like us on bloglovin

Follow

Like us on facebook