My Dream Month #oktober

16:08



















Vandaag laat ik jullie zien wat er de afgelopen maand allemaal gebeurt is.  Dit is iets nieuws op mijn blog om jullie iets meer persoonlijke dingen te laten zien.





















De maand begon met de nieuwe ikea catalogus die in de brievenbus zat. Ik kon niet wachten om hier in door te bladeren. Ik deed heel wat inspiratie op voor in ons toekomstig huisje ( ja, die zoektocht is er nog steeds). En deelde mijn favorieten in een artikel.































Nu het officieel herfst is vond ik het ook meer dan tijd om de Herfst slinger die ik vorig jaar maakte terug op te hangen. Ook werden alle zomer decoratie weer weggestoken en kwamen de herfst kleur  weer boven.



Ook mijn nagels moesten er aan geloven






Zondag 8 okt ging ik naar de estetica beurs, super veel leuke dingen gezien. Maar eigenlijk liep ik er een beetje verloren. Ik heb een passie voor nagels en alles wat daarbij komt kijken. Ik kocht daardoor ook niet echt iets.




Na de beurs stopten we onderweg nog even voor een MC Flurry met speculoos mijn favoriet.






















Deze maand had ik ook een leuke samenwerking met werelkaarten.nl, ik mocht een mooie wereldkaart uitkiezen en vertelde jullie er alles over op mijn blog.




























Ik kocht een nieuw boek om te lezen na lang rondlopen in de boekenwinkel kwam ik uit op Hot mess. Ik ben er volop nog in bezig. Maar op dit moment vind ik het wel een leuk boek, even weg dromen in een andere wereld en alles vergeten.



Ik draag al een tijdje mijn jawbone up3 bandje maar die is nu helaas kapot.




Er kwam ook nog een leuk pakketje binnen waar ik al lang naar uit keek. Hier ga ik zeker nog een artikel over schrijven
















De body lotion mousse van kneipp was ik al een tijdje aan het testen en ik vond het wel eens tijd om er een leuk artikel over te schrijven. Ja, ik ben verliefd op dit product! En hier moesten natuurlijk foto's voor gemaakt worden.


























Ik ging naar de uitverkoop van modemakers en kocht deze leuke trui die mij tijden de herfst en winter dagen zeker warm gaat houden. En die kleuren  zijn zo mooi .



Mijn papa werd 60 deze maand en dat moest gevierd worden. We gingen gezellig eten met de familie, ik maakte enkel deze foto van het dessert. Deze was super lekker en dat koekje hier zo ik er nog wel meer van willen.

Dit was zo een beetje  mijn Oktober, wat was jouw favoriet moment van oktober ?


Veel liefs Birgit

Xx


You Might Also Like

0 reacties

Like us on bloglovin

Follow

Like us on facebook