new year

20:13



Het is misschien een beetje laat maar ik wens jullie toch nog een gelukkig nieuwjaar. Wegens omstandigheden kon deze post niet vroeger online komen. Wat ik in een eerder blogpost al aangaf is dat ik heel hard aan het zoeken ben wat ik met My Dream Interior wil. Er zijn heel wat ideeën, die we achter de schermen aan het uitwerken zijn. Ook ben ik bij mijn instagram opzoek naar wat ik wil. dus moesten jullie tips hebben laat mij die dan zeker weten?!




Doel dit jaar My Dream Interior

Ik wil my dream interior laten groeien, meer content online krijgen. Dat wil zeggen dat ik ga proberen om iedere donderdag een artikel online te krijgen ( als je jullie specifieke dingen willen zien op mijn blog laat mij dat dan ook zeker weten). Ook zijn we volop bezig met hoe my dream interior er uit ziet en dit een beetje aan te passen. ik wil me ook meer gaan focussen mijn social media kanalen, dus moest je mij nog niet volgen doe dit dan zeker!

Doel  privé

Na alles van de afgelopen maanden is het tijd om het fitnessen terug op te nemen. Ook terug gezonder eten staat terug op het schema. Voor de rest is ons grootste doel dit jaar om een huis te kopen. We zijn al van vorig jaar opzoek maar nog niet ons goesting gevonden, ik kan niet wachten om een eigen nestje te hebben. Ook meer afspreken met vrienden staat hoog op mijn lijstje. Maar ook meer tijd voor mezelf nemen en meer genieten van de momenten die nu zijn.

Wat zijn jullie doelen voor dit jaar? Heb je suggesties voor mijn blog, laat ze mij dan zeker weten!
en vergeet me zeker niet te volgen op al mijn kanalen


instagram : @birgitvgr 
facebook: @mydreaminterior

Veel liefs Birgit
Xx


You Might Also Like

0 reacties

Like us on bloglovin

Follow

Like us on facebook