Yves Rocher - Pure Light Coussin Foundation

14:51



Dankzij een leuke acties bij flair kon je voor een spotprijs een set met producten van yves rocher kopen. Hierin zat onder andere de pure slik foundation, ik hou helemaal niet van het gevoel van foundation op mijn huid. Dus ben ik altijd pzoek naar producten die dit niet hebben. Deze foundation beweert luchtig te zijn, ik ben hier dus benieuwd naar.


















De pure Light foundation is een cushion foundation,  deze soort foundation vind zijn oorsprong in AziĆ«. Steeds meer high en low budget merken brengen hier in Europa een variant hier op uit. Dus ook yves rocher. De foundation combineert het praktische van een compact poeder met het lichte en straalende van een vloeibaar foundation.



















De verpakking van deze foundation ziet er uit als elke andere cushion foundation, deze bestaat uit 2 delen die je uit elkaar kunt halen. Hierdoor zou je enkel de verpakking waar de foundation effectief in zit moeten vervangen en kan je het omhulsel bij houden. ook krijg je er nog een sponsje bij voor de foundation aan te brengen.


Ik ben voor de kleur beige 200 gegaan, dit is denk ik de lichtste kleur die er is. hbe je een hele lichte huidskleur dan zal deze waarschijnlijk te donker zijn voor jou.  Deze kleur is juist goed voor mijn huidskleur.





Zoals je hier op de foto kan zien lijkt dit een donkere tint en vooral oranje. hier schrok ik van en was een beetje bang voor hoe het op mijn gezicht zou uitpakken. Gelukkig verdwijnt de oranje kleur wanneer je alles goed uit blent. Oef gelukkig ;)

Hoe breng je deze foundation aan, je kan dit doen met het bijgeleverde sponsje. maar dit vind ik toch best een lastige klus. daarom heb ik mijn geliefde real techniques expert face brush gebruikt dit geeft een mooi egaal effect.



Deze foundation is echt super ligt en ik voel hem niet op mijn huid. De dekking van deze foundationkon echt wel beter wanneer je hem aanbrengt is de dekking medium. Op plaatsen waar ik meer dekking kan gebruiken breng ik een extra laagje aan. De houdbaarheid van deze foundation kon ook echt beter, na een paar uren is hij op Veel plekken al weggetrokken.


















Ik vind deze foundation echt wel fijn, maar de dekking en de houdbaarheid  kunnen echt wel beter. Ben je opzoek naar een lichte foundation met een medium dekking kan ik jou deze zeker aanraden, maar ben je opzoek naar een foundation die een lange tijd perfect op je huid blijft zitten  dan zou ik voor de passen .

Heb jij deze foundation al geprobeerd ?

Veel liefst Birgit
Xx

You Might Also Like

0 reacties

Like us on bloglovin

Follow

Like us on facebook