S.O.S Draadmand

20:10



De draad manden zijn bijna niet meer weg te denken in een interieur. Zeker als jouw interieur pinterest like is. Maar welke draadmand kies je voor wat en kan je ook met een low budget een leuke draadmand kopen. Hieronder de eerste hulp bij draadmanden.

Toen ik opzoek ging naar verschillende winkel - webshops voor de info naar draadmanden, kwam ik in de webshop van xenos alleen al 7 verschillende soorten draadmanden tegen. Je kan ze tegenwoordig in verschillende winkels verkrijgen, ook als je een minder budget hebt.


De eerste soort draadmanden zijn de bijzettafel draadmanden. deze bestaan uit een draadmand met een blad er op deze kan in hout zijn maar ook in een ander materiaal. hier kan je in de mand kussens en dekentjes stockeren.  Maar denk ook aan tijdschriften of andere dingen, hieronder enkele inspiratie beelden.



Met elk budget kan je dit bekomen bij xenos heb je 2 varianten te koop een 6 hoekige variant en een ronde variant.


Ben je een beetje handig vond ik op pinterest deze DIY, Hier maken ze gebruik van de draadmand die je bij Action kunt kopen en een houten plaat.



De volgende zijn de grote - medium grote draadmanden, hier kan je ook kussens en dekentjes in opbergen. Maar ook bijvoorbeeld inpak papier of rollen stof.



Ik heb in mijn medium draadmand mijn yoga matjes in opgeborgen.



Dan hebben we de kleinere formaten hier kan je eigenlijk alle kleinere objecten. bureau accesoires, beauty producten, tijdschriften ga zo maar verder. Maar de kleinere kunnen ook ideaal zijn als een fruitmand.








Deze mandjes zijn te verkrijgen bij action, dit in verschillende kleuren.



Waar plaats je deze manden nu ? Eigenlijk overal waar je ze kan gebruiken, in de woonkamer, badkamer, slaapkamer, hal, keuken, hobbykamer. overall dus.

De 2 winkel die ik hier geef zijn maar voorbeelden, ik heb ook draadmanden gezien bij hema, H&M home, zara home, leenbakker ... Dus ben je op zoek kijk dan zeker eens rond in deze verschillende winkels.

Wil je meer inspirerende beelden kijk dan zeker eens op mijn pinterest pagina.
Heb jij een draadmand in jouw interieur en wat berg jij er in op ?

Veel liefst Birgit
Xx

You Might Also Like

0 reacties

Like us on bloglovin

Follow

Like us on facebook