Herfst decoratie

10:00


Wanneer de dagen korter worden en de ochtenden kouder, is het teken dat de herfst er is. Haal die kaarsen en dekentjes maar boven.  Hieronder deel ik met jou mijn herfst decoratie, lees snel verder 


Op mijn dressoir heb ik dit herfst tafereel geplaatst, hier komt zeer binnenkort een DIY van hoe je tot dit resultaat kunt komen


Hier op het bijzettafeltjes heb ik de roos gekleurde theelichthouders vervangen door bruin tinten, dit maakt het allemaal net iets gezelliger.



Ook hier waar ik mijn polariods heb opgehangen, heb ik de zomerse prenten vervangen door herfstbladen en decoratie.





In de ruimte waar mijn tv staat heb ik in een vaas herfst taken geplaatst samen met gekleurd papier, ook hier komen de herfstbladen en boomschors terug. ook staan hier kaarsen en potjes. ( Ik ben mij bewust van het brandgevaar en hou hier altijd rekening mee).


Op mijn vensterbank is het een beetje hetzelfde als in waar mijn tv staat, hier ook wat herfst decoratie en herfstbladen en boomschors.

de herfst bladen, boomschors, herfst taken, padenstoel en granaatappel, hert zijn allemaal van de Action. de andere decoratie bij de polariods is van de blokker.

Pas jij jouw interieur aan bij elk seizoen en heb jij jouw interieur al herfst klaar gemaakt  of ga jij direct over naar halloween decoratie? 

Veel liefst Birgit
Xx

You Might Also Like

0 reacties

Like us on bloglovin

Follow

Like us on facebook