DIY: herfst schaal

12:10



Zoals ik al had aangegeven in de blogpost van vorige week hier de DIY voor een super gezellige herfst schaal. Deze kan je op verschillende plekken in het huis neerzetten. Je kan deze creëren met dingen die je zelf al in huis hebt of dingen die je vind in de natuur. hopelijk zijn jullie even enthousiast al ik ben. Ik geef hier enkele voorbeelden van je allemaal kan gebruiken maar je deze zelf maken naar jouw wensen. 



Kaarsen en theelicht houders heeft iedereen wel in huis kies er een paar uit die mooi bij elkaar passen. Heb je thuis niet wat je zoekt ga eens rond snuffelen in winkels zoals action of xenos hier heb je vaak leuke dingen voor niet zoveel geld. In de foto's hierboven zijn er dingen van Action, ikea en blokker.

Een plantje vind ik hier ook wel leuk bij staan ik gebruikte mijn vet plantje waar ik ook enkele blogpost terug een DIY heb met gedaan. Spijtig genoeg ben ik niet zo goed in het in leven houden al heel wat stukjes kapot zijn gegaan bij de plant. Iemand tips hoe ik dit beter in leven kan houden, of ontbreek ik de spreekwoordelijke groene vingers. Ben je net zoals ik niet echt goed met planten kan je altijd een leuk nep plantje kopen, kies dan voor een net echte dan weet jij enkel dat het geen echte is. 

Deze herfst bladen kocht ik een tijdje geleden bij action, maar zijn op heel wat andere plekken terug te vinden. Kan je ze toch nergens vinden ga er dan zoeken in de natuur, leg ze tussen boeken en laat drogen. Wil je een extra speciaal effect kan je deze bladeren beschilderen met een leuke metalic verf, denk hierbij bijvoorbeeld aan kopere bladeren volledig mee met de koper trend.

Boomschors deze kocht ik ook in een zakje bij de action, maar deze kan je ook wel in de natuur vinden. 

Kastanjes die is zo typisch herfst ik heb hier een paar en die andere dingen weet ik niet juist wat ze zijn. ik vond het goed passen in het thema. Denk hierbij ook bijvoorbeeld aan dennenappel deze zouden hier ook mooi bij zijn, je kan ze kopen bij action maar ook vinden in de natuur.

De ijzeren balletjes vond ik er ook wel leuk bij het geeft iets extra. Ik kocht deze vorig jaar bij de Casa voor kerst. Misschien zijn ze er wel weer dit jaar.

Als laatste heb ik nog deze decoratie kaarsen, deze steek ik niet aan deze zijn puur als decoratie.

Ik gebruik deze witte schaal die ik nog had, daar voeg ik een kurk onderlegger toe. hier plaats ik straks mijn kaarsen en plantje op hierdoor staan deze iets hoger. ook geeft de kurk een extra textuur.



Zoals je hier kan zien op de foto's heb ik naar mijn wensen alles toegevoegd aan de schaal, tot ik het er mooi uit zie vinden. Na dat je alles toegevoegd heb aan de schaal ben je eigenlijk al klaar, je kan deze op jouw gekozen plek neerzette. Denk hier bij bevoorbeeld aan je tv tafel/kast, gang, tafel ...
Ik heb deze geplaatst op de dressoir in mijn kamer. 


Hou jij ook van de gezelligheid die kaarsen brengen ? ik hoop dat ik je heb kunnen inspireren met deze DIY. 

Veel liefst Birgit
Xx

You Might Also Like

0 reacties

Like us on bloglovin

Follow

Like us on facebook