My Dream Inspiration #1

19:03




Het woord inspiratie heeft bij mij een heel ruime betekenis, dit kan op interieur gebied zijn maar ook zeker bijvoorbeeld naar dingen die ik op mijn shoppings- wishlist zet.

Omdat ik vaak wordt geïnspireerd door andere wil ik dit graag met jullie delen de bedoeling is dat dit een reeks wordt. Dit zal binnen verschillende onderwerpen kunnen zijn.  Food, DIY, interieur, fashion, Bloggers, ...


DIY

Kennen jullie de blog P.S-I Made This, als je het mij vraagt de DIY blog. ze hebben altijd super leuke projecten ik kwam op instagram deze foto tegen en ik vond deze zou leuk. 


Deze DIY is eigenlijk super simpel, je hebt eigenlijk enkel een pompoen, vetplantjes en een lijmpistool nodig. Meer niet.

Fashion



Eigenlijk is deze inspiratie al van vorige herfst, hoeden ik zie ze bij vele fashion bloggers voor bij komen en ook in de winkels zeker aanwezig. Spijtig zie je het weinig in het straatbeeld en dat doet me toch steeds twijfelen om er een te kopen.

Deze sjaal zag ik voor het eerst op het instagram account van That girl with her blog. en sinds dat moment ben ik verliefd geworden op deze sjaal en staat deze hoog op mijn wishlist. Deze sjaal met ruiten te koop bij Esprite  en de prijs hiervan is €29.99


Beauty


Het flawless palette van revolution is echt een pareltje super mooie kleuren en een goeie mix tussen verschillende soorten oogschaduws. Ook de matte versie is  super mooi en handig, want goed gepigmenteerde matte oogschaduws zijn vaak moeilijk te vinden. Deze 2 staan zeker op mijn wishlist en ze kosten amper €10 per stuk en elk palette bevat 32 oogschaduws.

Food.

Foodboxen ze zijn al lang hun opmars aan het maken en eigenlijk ben ik al lang geïnteresseerd in het concept van Hello Fresh. Je besteld een box met ingrediënten voor de bijgeleverde recepten. Wat ik hier vooral interessant aan vind is het geeft het antwoord op de wel gekende vraag 'wat gaan we morgen of vanavond eten ?' deze vraag wordt bij ons thuis heel vaak gesteld. En het antwoord is vaak ik heb geen idee, hier is de box het antwoordt want je krijgt de recepten en de ingrediënten toegestuurd. Hopelijk gaan we dit snel eens proberen.

Interieur



Deze wand bekleding is van Alex Turco deze panelen zijn handgemaakt.  En elk stuk is uniek, neem zeker eens een kijkje op de website en bewonder al dat mooi's.

Hopelijk heb ik jullie een beetje kunnen inspireren en vinden jullie dit soort blogpost leuk om te lezen. Ik zou het super leuk vinden moesten jullie iets achter laten bij de comments wat jullie zoals inspirerend of welke items jullie de laatste tijd op jullie wishlist hebben gezet.

Veel liefst Birgit
Xx

You Might Also Like

0 reacties

Like us on bloglovin

Follow

Like us on facebook