Furry Friend Tag

21:17



Huisdieren ze nemen vaak een belangrijke rol op in een gezin. Ze begroeten je wanneer je thuis komt, komen knuffelen als je savonds in de zetel zit. En ze waken over jou als je slaap, om dat hier ook zo een schattig beestje rondloopt vond ik het wel leuk om deze tag te doen. In deze tag kom je alles te weten over onze kat mol. 
Wat is de naam van je huisdier?
Molleke maar eigenlijk noemt iedereen haar mol, die naam blijkt nu zeer toepasselijk voor haar. maar daar straks meer over.



Wat voor dier is het en wat voor ras?
mol is een kat zonder ras, maar door haar veel kleurige vacht wordt ze ook wel een lapjes kat genoemd


























Hoe lang heb je je huisdier al?
12 jaar al. 
Hoe heb je je huisdier gekregen?
mol is geboren op 1 april, ik wou al lang een huisdier en op 1 april zei iemand dat er katjes waren geboren die dag was op 1 april. later zijn we gaan kijken en na een paar weken mochten we haar mee naar huis nemen.
Hoe oud is je huisdier?
12 jaar van de moment dat we ze mee naar huis mochten nemen.



Wat zijn een paar gekke dingetjes over de persoonlijkheid van je huisdier?
Mol slaapt graag onder een dekentje en dit doet ze dan ook meerdere uren per dag. Ook heeft ze een apart karakter, het is knuffeltijd enkel als zij het wilt.  Ook als je een dekentje boven haalt is ze van de partij.




Wat betekent de relatie met je huisdier voor je?
Heel veel, als ik een paar dagen niet thuis ben geweest, knuffel ik liefst uren met haar ! 



Wat zijn je favoriete herinneringen met je huisdier?
Ik heb heel veel herinneringen aan mol, de laatste jaren is ze veel aanhankelijker aan mij geworden. Maar de meeste knuffelmomenten zijn mijn favoriete herinneringen, als ik mij niet zo goed voel dan komt ze mij troosten. 
Wat zijn de koosnaampjes die je hebt voor je huisdier?
mol, meid, molleman, ....
Ik denk dat ik jullie genoeg heb overladen met schattige foto's, dit beestje is super belangrijk en ik hoop dat ze nog een lange tijd bij ons hier in het gezin mag blijven. Ze heeft het precies door dat ik dit artikel over haar aan het typen ben want ze ligt mij de hele tijd al aan te staren, het kan natuurlijk ook te maken hebben dat ik een dekentje heb ( wink).

Heb jij huisdieren en waarom hou jij zoveel van jouw huisdier.
Veel liefst Birgit
Xx

You Might Also Like

0 reacties

Like us on bloglovin

Follow

Like us on facebook