Mijn kerst decoratie

17:26

Omdat het bijna kerst is en om precies te zijn als dit online komt nog exact 7 dagen. Ik weet dat hij al heel wat tijd stil is rond mijn blog dat is omdat ik iets speciaal doen voor kerst en ik hier heel wat voorbereiding aan vooraf ging. vanaf vandaag tot en met kerst komt er elke dag 1 artikel online. 

Voor dit artikel laat ik jou zien hoe ik mijn kamer heb gedecoreerd voor kerst. als eerst natuurlijk mijn kerstboom.  Ik koos voor koper kleurig kerstballen, met een leuke strik bovenaan.  In mijn boom hangen ook mijn zelfgemaakte kerstballen, ik hou er van om dingen die ik gekocht heb te combineren met dingen die ik zelf heb gemaakt.  De kerstboom, lichtjes, en ballen  komen allemaal van de action en veel van de volgende dingen die je voorbij gaat zien komen. De  leuke rudolf weet ik niet meer waar ik deze vorig jaar heb gevonden maar ik denk dat er wel gelijkaardige dingen zijn in de winkel.

De schaal die naast mijn boom staat heb ik gekregen maar ook hier vind je in verschillende winkels alternatieven. de theelichthouders komen allemaal van de action. die met tekst zijn van vorig jaar kerst. de glazen bokaal met deksel hier heb ik sneeuw en een kerstboompje in gedaan.




De qoute kussen heb ik zelf gemaakt en hier vind je al DIY van op deze blog.  de steren heb ik uit een knutselpakket van de action.


Op mijn venster bank heb ik deze leuke boompjes geplaatst daar naast staat mijn rendierkaars dit komt allemaal van de action.



In een vaas heb ik nep sneeuw gedaan en miniaturen toegevoegd, dit zorgt voor een leuke winter scene. Ook dit is allemaal van de action 



Mijn polariod foto's hangen al lang aan een slinger boven mijn kast, ik vond dat dit wel wat kerst sfeer kon gebruiken,  Ik voegde wat lampjes en ornamenten toe. Wil je exact zien hoe ik dit samen stel even geduld dan want dit komt later nog online. Wil je weten hoe je eender welke foto omzet naar een polariod foto dan kan je dit terug vinden in deze DIY  .




In de kast waar mijn tv staat voegde ik wat kaarsen aan toe, ook een houten kerstboom en eenzelfde soort boompje al op mijn vensterbank. hier vind je ook de letters xmas terug. al deze dingen komen van de action van dit jaar en vorig jaar. ook heb ik de overschot van kerstballen hier in een vaas gedaan zodat hier ook de kopper tint terug komt.

Op mijn salontafeltje maakte ik een combinatie van kaarsen en theelichthouders. deze zette ik samen op een koperen schaal en voegde wat koperen belletjes hier aan toe. hier staat ook mijn forest dream candle van de hm te blinken.



Als laatste heb ik in deze stolp  wat nep sneeuw toegevoegd, nog een boompje en een leuk rendiertje. Al deze dingen kan je vinden in de action of gelijkaardige winkels. 

Is jouw huis al gedecoreerd voor kerst en hou jij ook zo van de kerstfeer ?

Veel liefst Birgit
Xx










You Might Also Like

0 reacties

Like us on bloglovin

Follow

Like us on facebook