2 nieuwe pink gellac kleuren

18:21



















In mijn gast artikel op beautyspot liet ik jullie al zien dat ik het merk pink gellac heb ontdekt en dat ik hier zeer te spreken over was. Daarom stonden er ook een aantal lakjes op mijn lijstje voor kerst en nieuw. Vandaag toen ik jullie 2 lakjes die toegevoegd werken tot mijn collectie.







Golden Glam 197

Golden glam is een lakje dat zich bevind in de uncovered 2 collectie. Deze lak ik een glitter lak en bestaat uit een doorschijnende lak met goude fijne glitter in combinatie met rose gold glitter die iets grover is. Golden glam dekt volledig in 3 lagen maar kan ook perfect over een kleur lak gedragen worden.





Burgundy Red 205

Burgundy red is een mooie bordeaux paarse kleur hoe ik ze graag zie. Het is een mooie kleur die zeker tot zijn recht komt tijden herfst en winter (maar stiekem zou ik deze ook tijdens de zomermaanden dragen). Deze kleur is een deel van de nieuwe disco glam collectie. Hij brengt mooi aan en dekt mooi in 2 lagen. In de lak zit een zit een kleine glitter, waardoor deze echt een glamoureuze kleur is.




















Ik kan niet wachten tot het weer tijd is om nieuwe set nageltjes aan te brengen en ik kan spelen met deze mooi kleuren! Ben je benieuwd welke leuke nail art ik hier ga met maken neem dan zeker eens een kijkje op mijn instagram.

De prijs van deze lakjes is €14.95 en wanneer je bij pink gellac besteld is elke 3de kleur gratis.
Ken jij pink gellac nog niet, neem dan zeker een een kijkje op hun website!!

Welke pink gellac kleur is jouw favoriet! 


Veel liefst Birgit
Xx

You Might Also Like

0 reacties

Like us on bloglovin

Follow

Like us on facebook