action stationery

13:48


Bij Action kan je altijd wel leuke spulletjes vinden en vaak voor een budget vriendelijk prijsje. Ik kijk vaak eerst even op hun website op zoek naar dingen die ik interessant vind voor ik naar de winkel zelf ga. Zo zag ik ook deze leuke stationery, in leuke pastel kleuren en verschillende printen. Het assortiment bestaat uit verschillende dingen. Ik kocht een aantal spullen om mijn bureau een beetje op te fleuren.


Deze schattige pennen houders zitten ook in het assortiment, in de actions in de buurt zijn ze nog moeilijk te vinden. ze zijn in verschillende kleuren en draad patronen zoals ook een kopere versie ( die was heellaas hier uitverkocht). Je kan hier al de balpennen zien die ook in het assotiment zitten.


Dit zijn de balpennen die in het assortiment zitten. ze zitten in een verpakking van 4 met 2 x een kleur. de grijze en roze zitten in één verpakking en de mint en oranje ook. 




Er zitten ook een 2 soorten A5 notitieboekjes in het assortiment. De roze met de ingelegde goude opschrift  deze is gemaakt uit een canvas stof en voelt stevig aan. De binnenzijde zijn er lijntjes aangebracht wat het schrijven vergemakkelijkt, er is ook een ruimte voor een datum voorzien zodat je jouw notitie's kan dateren. Het lintje houd de juist pagina aan. Er zijn nog andere kleuren met verschillende opschriften beschikbaar. 
De boekjes met marmer print zijn minder stevig en hebben ook lijntjes aan de binnen kant. Op de kaft van deze boekjes kan je ook een leuk opschrift vinden.


In het assortiment zitten ook nog pennenzakken en een notitieblok. Wil je graag iets bemachtigen van deze collectie dan zou ik zeker snel een kijkje gaan nemen in de Action want op veel plaatsen zijn bijvoorbeeld de pennenhouders al uitverkocht. Al deze dingen kochten niet meer dan €3.

Heb jij de nieuwe stationery al gespot bij Action? En welke is jouw favoriet? 

Veel liefst Birgit
Xx





You Might Also Like

0 reacties

Like us on bloglovin

Follow

Like us on facebook