Wereldkaarten.nl

08:50





















Een tijdje geleden werd ik gecontacteerd door wereldkaarten.nl of ik graag één van hun producten wou ontvangen. Nu ik hou van rijzen en een van de dingen om dit terug te brengen in mijn interieur is door middel van een wereldkaart. Dus ik was zeer blij dat ik een nieuwe wereldkaart mocht toevoegen aan ons interieur!

Ik heb al lang een grote wereldkaart tegen de schuine wand van mijn kamer hangen. Hier hou ik op bij op welke plekken ik al geweest ben. Dit is een zeer klassieke wereld kaart, zo de gene die je op school ook kan terug vinden. Voor ons toekomstig huisje zijn we nog niet zeker of we deze opnieuw gaan ophangen of niet! 










De keuze van een nieuwe wereldkaart was niet zo simpel als we eerst hadden gedacht. Op wereldkaarten.nl zijn er heel wat mogelijkheden. Dit op gebied van stijl maar ook het product waarop de wereldkaart gedrukt wordt want ook hier zijn heel wat mogelijkheden. Denk hierbij aan hout, Aluminium. je kan best eens een kijkje nemen op hun website welke ondergronden ze allemaal hebben. Ook kan je ervoor kiezen om vlaggetjes erbij te bestellen, met deze vlaggetjes kan je dan aanduiden welke landen je al bezocht hebt.

Toen we onze keuze gemaakt hadden en het gewenste formaat, was het wachten op de postbode. Wij besteld op zondag en op donderdag werk de wereldkaart al geleverd. Dit vond ik verrassend snel, het enige wat ik vond was dat de verpakking een beetje simpel was. Deze was namelijk enkel maar ingepakt met bubbelplastiek. Zonder dat daar nog iets van karton of zo rond zat. Ik was dan ook een klein beetje bang dat er iet zou beschadigd zijn.





















Bij het uitpakken bleek alles toch in orde te zijn. En wat is deze landkaart mooi geprint, geen pixels, de lijnen zijn zuiver, echt een mooie landkaart. Zoals je kan zien hebben wij voor een grafische abstracte print gekozen. Doordat hij zwart-wit gaat hij zeker passen bij ons toekomstig interieur. Voorlopig heb ik de landkaart hier geplaatst, maar als we eindelijk een huisje hebben gevonden krijgt hij daar een mooi plekje. 

Ben jij ook verliefd geworden op deze mooie wereld kaart of ben je nog opzoek naar een mooie wereldkaart ? Neem dan zeker eens een kijkje op wereldkaarten.nl . Zijn wereldkaarten niet zo jouw ding, maar ben je opzoek naar een mooie canvas met vakantie of familie foto ? Kijk dan eens op canvascompany.nl

Heb jij een wereldkaart in huis  of vind je dat maar niks ?

Veel liefs Birgit

Xx

You Might Also Like

0 reacties

Like us on bloglovin

Follow

Like us on facebook