the body shop wild argan oil radiant moisture

13:34




















Tijdens de sale neem ik graag eens een kijkje bij the body shop, vaak zijn cadeau verpakkingen van mijn favorieten producten in sale. Dit is ook het moment dat in de 750ml variant aanschaf van mijn favorieten douchegel. De wild argan oil gift set was in prijs verminderd en omdat ik zo een grote fan ben van de bubbling bath van deze collectie wou ik de andere producten ook wel eens testen.


De gift set ziet er echt mooi uit, de turquoise kleur aan de buitenkant en de gouden binnenkant brengt mij meteen in oosterse sferen. Het past ook nog eens bij deze heerlijke producten. In deze gift set zitten naast 4 producten ook nog een bad lilly.



















Wild argan oil bubbling bath with community fair trade argan oil from marocco 250 ml. Deze zorgt voor een heerlijk schuimend bad, dat jouw lichaam verzorgd en zacht maakt.


















Body scrub met wild argan olie

De wild argan oil body scrub bevat scrub deeltje van de arganschil en arganolie die er voor zorgt dat jouw huid heerlijk zacht en verzorgd is. Je brengt deze aan op een natte huid en verdeeld deze met rond draainede bewegingen,


















Wild argan oil body butter

Na een bad met de bubbling bath en jouw lichaam gescrubd te hebben met de body scrub kan je na het afdrogen de body butter aan brengen. Deze voel rijk aan hier zit ook de argan olie in verwerkt je huid voelt na het aanbrengen zacht en gehydrateerd.



















Wild argan solid oil lippenbalsem.
Nadat we heel het lichaam hebben behandeld is het nu tijd voor de lippen. de lippenbalsem maakt droge lippen weer soepel en zacht.

Na al lang een grote favoriet van bubbling bath te zijn denk ik dat heel wat andere producten het lijstje hebben aangevuld.

Heb jij al producten getest van deze lijn en welke is jouw favoriet? 

Veel liefst Birgit
Xx

You Might Also Like

0 reacties

Like us on bloglovin

Follow

Like us on facebook