even iets anders - persoonlijk

20:28




















Zoals je wel al gemerkt hebt is het de laatste tijd hier op mijn blog een beetje stil. Dit komt door verschillende dingen die op dit moment gebeuren, zodat ik eigenlijk heel weinig vrije tijd heb om nog iets online te zetten. Daarom nam ik even een break van mijn blog om mezelf wat meer me time te geven. Maar om ook eens op een rijtje te zetten wat ik met My Dream Interior wil. Ook zit ik met een paar vragen en met dilemma's die ik moet door haken waar ik niet zo goed weet hoe ik er aan moet beginnen!

Hoofdpijn!

Wie mij al langer kent weet dat ik al jaren sukkel met hoofdpijn. Eigenlijk van kinds af heb ik hier al last van.  Hierdoor kan ik mij in de avond na een lange werkdag nog moeilijk concentreren.  Hierdoor is het soms moeilijk voor mij om na een lange werkdag ( waar ik heel de dag achter de computer zit) nog mijn laptop open te doen en een blog te typen. Wie van jullie heeft er ook vaak last van hoofdpijn ? En wat zijn jullie tips en tricks ?

Stopen met bloggen of niet  ?

My Dream Interior is een beetje mijn kindje, het was en is mijn plek waar ik mijn creatieve ei in kwijt kan. Maar waar ik ook dingen kan delen die ik fantastische vind. Maar omdat ik niet echt het gevoel heb dat veel mensen mijn blog volgen, vraag ik mij soms af of het wel de moeite is dat ik al die tijd daarin steek. Is het wel de moeite om al die mooie foto's te maken enzo. Dus als je dit leest laat eens iets achter in de reacties zou kan ik zien of jullie dit daadwerkelijk wel leuk vinden. Of is er misschien iets mis dat ik jullie reacties niet

Dingen veranderen ?
Binnen krijg laat me dit dan zeker weten op mijn Facebook pagina of op mijn Instagram zodat ik dit kan oplossen. Wanneer je daar bent vergeet me dan ook zeker niet te volgen. Buiten het feit stoppen met bloggen of niet. Denk ik er ook over na om dingen te veranderen, het probleem is dat ik er nog niet volledig uit bent wat ik wil. Maar een betere vraag is wat willen jullie graag zien. Welke artikels vinden jullie leuk om te lezen en waar zijn jullie naar op zoek als je op deze blog bent!

Voor nu ?

Ik ga proberen op regelmatige basis iets online te zetten. Ik kan niet direct beloven wanneer. Er zijn wel heel wat leuke dingen gepland in de toekomst  Ik post wel regelmatig eens iets op Instagram of Facebook, dus volg me zeker daar om niks te missen!  Ik wens jullie nog een hele leuke dag toe.

Heb je nog tips of suggesties laat het mij dan zeker weten!

Veel liefs Birgit

Xx

You Might Also Like

0 reacties

Like us on bloglovin

Follow

Like us on facebook