cadeau tip - gepersonaliseerde foto op hout

20:52


















Nu de feestdagen er aan komen, komt de cadeau stress ook naar boven. Wat is er beter dan een gepersonaliseerd cadeau. Bij de fotofabriek kan je heel wat mogelijk cadeautjes vinden, die je allemaal kan personaliseren. ik koos voor een cadeautje voor mezelf. Ik heb heel wat foto's op mijn kamer hangen, maar er ontbreekt er nog 1. Ons mol ( mijn kat), ik heb van haar nog geen foto op mijn kamer, genoeg foto's van haar op mijn telefoon.


















Ik koos voor een versie van een foto op hout. Het hout waar de foto op gedrukt werd is berkenplex. je kan ook kiezen voor vurenhout. Deze bestaat dan uit houten latjes en geeft een andere uitstraling. Het is een origineel wanddecoratie met een natuurlijke uitstraling. Je kan deze in verschillende formaten verkrijgen met elk zijn aparte prijs. Een foto op hout begint vanaf €24,99.  De stappen om deze mooi foto te bekomen zijn super simpel te volgen. Voor je het weet zit jouw wanddecoratie in de brievenbus.  De wanddecoratie wordt mooi verpakt, daarbij krijg je nog een mogelijkheid om hem op te hangen.

Weet jij al wat je allemaal gaat kopen met kers en nieuw ?

Veel liefs Birgit


Xx




You Might Also Like

0 reacties

Like us on bloglovin

Follow

Like us on facebook