road trip denemarken

21:17


















Veel van jullie zijn al op vakantie geweest en zijn al terug aan het werk. Ook de school is weer begonnen. Wij zijn nog niet op vakantie geweest en in dit artikel neem ik jullie mee naar waar wij op vakantie gaan. Ik ga dit in verschillende delen opdelen omdat het anders misschien onduidelijk zou worden. Wij gaan dus met de auto naar denemarken. We gaan niet naar 1 plek maar maken er een echte roadtrip van.




















Denemarken het land van de vikings hoor ik jullie al denken. Als design lover denk ik direct aan de Egg Chair van Arne Jacobsen en voor mijn vriend is het HET land van lego. het kan ook niet anders dan dat deze dingen zeker aanbod gaan komen in onze roadtrip. Samen met mooie natuur, leuke stadjes. Maar het zou ons niet zijn zonder hopelijk heerlijk eten en drinken.

Hoe zijn we hier nu aan begonnen. eigenlijk een  beetje impulsief en snel ( zou je niet direct van ons verwachten). Alles is begonnen met legoland hier wou mijn vriend al heel lang naartoe en ik gaf hem dit dan ook cadeau voor zijn verjaardag. Hier is het idee verder uit gegroeid om er echt een road trip van te maken en niet enkel legoland te doen. Omdat we dit pas in juli beslist om dit te doen. Gingen we langs bij ons reisbureau. Hier sprak de route die Galia had uitgestippeld het meest aan. We voegde er zelf wel nog 2 dagen lego land aan toe. daarna gingen we opzoek naar een aantal dingen om te zoeken. ik wil jullie nog niet alles vertellen maar hieronder vinden jullie al een paar dingen die op onze wishlist staan.






























Mont Klint

Toen ik dit op instagram tegen kwam kon ik dit niet anders dan toevoegen op onze wishlist  Mons Klint zijn 6 km lange krijtrotsen aan de Oostzee. Ik heb sinds we vorig jaar naar falaises d'étretat zijn geweest ( hier komt ook nog zeker een  echt een voorliefde voor krijt rosten). Ik voeg er een wat foto's bij, ik hoop dat we mooi weer hebben en we net zo een mooi zicht hebben als op deze foto's.



Lego land en Lego house

Eigenlijk staat dit hoog op mijn vriend zijn wishlist. hij is verzot op lego ( en ja dat is ook voor volwassen). Ik ben super benieuwd of dit park ook echt iets is voor volwassen. ook het lego house lijkt mij wel super interessant. voor het lego hous zijn we niet zeker of we hier tijd voor gaan hebben.



Kopenhagen

Ja, ik denk dat het zo een stad is waar je eens moet geweest zijn. De mooie gekleurde huisjes,  design en veel water. Ik heb er al heel wat goede dingen over gehoord dus ik ben super benieuwd.


Wij zijn zeker super benieuwd naar hoe we dit gaan ervaren!! moest je toch nog tips hebben laat ze mij dan zeker weten!!

Veel liefs Birgit
Xx

You Might Also Like

0 reacties

Like us on bloglovin

Follow

Like us on facebook