Pasen Printable

16:07




Terwijl we allemaal in een soort van lock down zitten. Hoop ik dat alles goed met jou gaat. Wat doen jullie zoal tijdens deze extra vrije tijd die we nu hebben en  we binnen moeten blijven ? Welke serie volg jij op netflix en welke raad je aan ? Wij proberen regelmatig te gaan wandelen. Ook hebben we al heel wat projectjes afgewerkt hier in huis om ons bezig te houden.


Ik heb al een tijdje enkel ideeën in mijn hoofd en vandaag deel ik hiervan één met jullie. Nu we volop binnen moeten blijven kunnen we het maar beter gezellig maken. Heb jij jouw paasdecoratie al boven gehaald ? Of denk je nu van oh nee ik heb niks in huis. Je kan van dit moment gebruik maken om samen met de kids of alleen iets leuks te knutselen. Of een lokale webshop te steunen die vast wel een leuk assortiment paasdecoratie heeft. In deze tijdens moeten we een beetje creatief zijn.  Deze printable gaat er perfect bij passen. Je kan hem simpel en gratis downloaden hieronder.  Geef je hem een mooie plaatje in jouw interieur ? Tag me dan !  Ben super benieuwd naar jullie foto's !!





stay healty 

Veel liefs Birgit
Xx

You Might Also Like

0 reacties

Like us on bloglovin

Follow

Like us on facebook