Yves Rocher - Glossy Lip Crayon

12:50

In een vorig artikel vertelde ik jullie al over dat ik enkele producten had aangeschaft van yves rocher. ook waren er 2 radiant lip crayons bij. Deze zijn super handige lip crayons, die je snel even kan aanbrengen en een mooi resultaat geven.


















Toen ik kleuren koos ging ik voor een fel roze rose sorbet en een bordeaux kleurtje rouge bordeaux. Na de tientallen nude kleuren vond ik het wel eens tijd om mijn lipstick collectie uit te breiden met een paar vrolijke kleurtjes.



Deze lippencil zijn super creamy en geven veel kleur af. ze drogen ook hellemaal jouw lippen niet uit uit. Ze blijven desondanks dat ze zo creamy zijn best lang zitten en omdat ze in een pencil verpakking zitten kan je ze heel gemakkelijk bijwerken.



















Ik ben echt fan van deze lippencil en ga me zeker nog een paar aanschaffen. Ben je dus opzoek naar een lipproduct dat jouw lippen zacht doet aanvoelen en nog een leuk kleurtje geeft ook, ga dan zeker eens langs bij yves rocher lang en zoek een leuk kleurtje uit van deze radiant lippencil. De prijs van deze lippencil is €13,00.

Heb jij de yves rocher radiant lip crayons al geprobeerd?

Veel liefst Birgit
Xx




You Might Also Like

0 reacties

Like us on bloglovin

Follow

Like us on facebook