gift guide onder 25 euro

17:28



















Of je het nu leuk of niet leuk vind de feestdagen komen er aan en dat wil zeggen cadeautjes tijd. Maar dat is niet altijd simpel en jouw budget laat het niet altijd toe om voor iedereen dat dure cadeau te kopen. In deze blogpost laat ik jullie een paar leuke opties zien en deze zijn allemaal onder de €25.



Light box

Dit heb ik zelf op mijn lijstje staan en is een leuke toevoeging voor je interieur. De goedkoopste heb ik gevonden bij kwantum.


















Happy light

Ik schreef er al een blogpost over hoe een grote fan ik hier van ben. je kan een cadeau bon hier van geven zodat de ontvanger zelf kan samenstellen. Of je kan een zelf samengestelde slinger kado geven.


























Eenhoorn lamp

Eenhoorn zijn al langer een grote trend dit is een ideaal lampje om naast jouw bed te plaatsen. Dit schattige lampje kost €19.95 





Bunny pantoffels 

Deze super schattige pantoffels zijn ideaal voor vrouwen die van snuggelen op de bank houden of niet voor die. die altijd koude voeten hebben. deze kan je vinden bij hunkelmöller en kosten €22.99


Make up revolution flawless palette 

Dit is een super mooi palette voor echt een super budget prijs.  De kleuren kunnen denk ik eigenlijk wel iedereen bekoren. Dit mooie palette kost €9.95 en is hier te koop.






























Wereldkaart om te krassen 

Ideaal voor iemand die graag de wereld ontdekt, op deze wereld kaart kan hij/ zij de bezochte landen mooi weg krassen en zo stilaan een weggekraste wereldkaard ter voorschijn laten komen. Deze kost afgerond €16 en is te verkrijgen op radbag.be.




























Batman led lamp

Is jouw vriend, broer of neef ook zo een fan van batman dan is deze lamp zeker een leuk cadeau. Hij kost € 19.95



























Dinner is coming snijplank 

Dit cadeau is ideaal voor iemand die een keuken prins is en nog eens een grote fan is van game of thrones. Deze leuke snijplank kost €24

Weet jij al welke cadeautjes je gaat kopen? 

Veel liefst Birgit
Xx


You Might Also Like

0 reacties

Like us on bloglovin

Follow

Like us on facebook