My dream fall

13:40


Als ik eerlijk mag zijn vind ik elk seizoen wel leuk, ik hou even hard van de warmte in de zomer als de kou en sneeuw in de winter. Hieronder lees je hoe mijn droom herfst er uit ziet.




Herfst wandelingen in het bos.

Heerlijk al die mooie herfst kleuren nu. ook heerlijk met een dikke trui sjaal en muts gaan wandelen in het bos. Genieten van het kleuren spel, en dan na de wandeling een heerlijke warme chocolade melk gaan drinken.



Warme dranken en cake of koekjes

Wanneer de herfst aanbreekt geniet ik van het drinken van warme dranken. koffie, thee, warme chocolade melk. Ook als het wat kouder is bak ik al eens graag. dit kunnen dan heerlijke koekjes zijn, maar ook cake.



Dekentjes tijd.

Als het herfst is dan is het weer toegestaan om heerlijk op de zetel te zitten met een warm dekentje. maar ook sjaals zijn weer draagbaar. Zalig toch zo heerlijk genieten van de warmte.




Herfst kleurige nagellak

De herfst kleur die ik het liefst draag is een mooie bordeaux kleur, deze zal je deze herfst/ winter vaak om mijn nagels zien voorbij komen. Maar ook bruin, taupe tinten en van die rijke diepe oranje tinten zijn super mooi voor de herfst.


Vinden jullie de herfst ook zo leuk ?!

Veel liefst Birgit
Xx




You Might Also Like

0 reacties

Like us on bloglovin

Follow

Like us on facebook