Birgit

11:35



Wie ben ik?

Ik ben Birgit een 22 jarige vrouw uit België Ik heb een relatie met een fantastische man die mij door dik en dun steunt in alles.

In 2014 studeerde ik af als interieurvormgever. Hier door is de vraag waar mijn passie met interieur vandaan komt al beantwoord. Verder ben ik altijd creatief geweest, en probeer ik vaak zelf DIY’s uit die ik vind op het internet. Ook heb ik meer knutsel spullen dan de gemiddelde persoon en mijn collectie kleur potloden is redelijk groot. Over een andere collectie gesproken heb ik een kleine ( lees dit al heel veel ) verzameling nagellak flesjes.
Buiten deze blog, heb ik nog andere hobby’s. het bakken van cupcakes of koekjes is zeker een van mijn bezigheden. Verder kan ik uren rondsnuffelen op pinterest. Af en toe een beetje beweging kan er ook wel bij.


Wat ga je terug vinden op mijn blog?

Ik wil op mijn blog delen wat mij interesseert en bezig houdt. Ik heb dit verdeeld onder puntjes zodat jullie gemakkelijk kunnen terug vinden wat jullie dan weer interesseert. Onder het puntje interieur deel ik met jou de interieurs trends, kleine interieurprojectjes, gewoon alles wat met interieur te maken heeft. Bij DIY tutorials vind je verschillende soorten DIY projecten terug.  De pagina Inspiration deel ik met jou alles wat mij maar een beetje inspiratie kan geven en misschien jou ook. Bij lifestyle vind je eigenlijk alles terug wat je niet onder de vorige pagina’s kon terug vinden, dingen zoals beauty, recepten...



Veel liefst Birgit
Xx

You Might Also Like

0 reacties

Like us on bloglovin

Follow

Like us on facebook