nieuwe gezichtsreiniging met corine de farme

19:02


















Tijdens de persdagen vorig jaar leerde ik het merk Corine De Farme. Ik kreeg hun micellair oog make-up remover mee. Na het enkele keren te gebruiken was ik verkocht. Hierdoor was ik benieuw naar de andere producten. Ik kocht er een aantal en wat voor een heerlijke producten zijn dit zeg! Vandaag laat ik jullie kennis maken met de gezichtsreiniging producten van Corine De Farme

Al deze producten zijn micellaire producten. micellaire wat? ik geloof dat het een paar jaar terug was dat de micelair reinigings- water je om de kop vlogen. Maar wat is het nu juist? micellair water bevatten micellen. Dit zijn oppervlakkige actieve stoffen die in actieve cirkels georganiseerd zijn om de onzuiverheden aan het huidoppervlak te vangen. Hier door reinigen ze het  gezicht en ogen perfect. Eigenlijk zijn het een soort magneten die de onzuiverheden (bv make- up ) aantrekken.


















Purity micellar water en micellar eye make - up remover

Deze twee  gebruik ik bijna altijd samen. Ze staan samen naast mijn wastafel. Eerst gebruik ik het micellar water. Dit doe ik via het pomp systeem op een wattenschijfje en verwijder zo mijn make-up. Dit haal zonder problemen de meeste make - up weg zonder mijn huid te irriteren. Het reinigen van mijn ogen doe ik met de speceale oog make-up remover. Deze moet je schudden voor gebruik, hier zit een olie in waardoor waterproof oogmake-up simpel worden verwijderd. Na het reinigen blijft er een vettig laagje over, laat dit vooral zitten dit geeft een verzorgend effect.


















Micellar cleansing foam

Wanneer ik  onder de douche ga,  gebruik ik graag een product dat speciaal bedoelt is voor het gezicht. Hiervoor gebruik ik de cleansing foam. Maak het gezicht nat en breng wat van het cleansing foam aan. ik maak hier dan cirkelende bewegingen zodat alles goed gereinigd wordt. Door dat dit op de zelfde basis is als het micellar water verwijderd dit zonder moeite make up. Ook als ik geen make -up draag gebruik ik deze om mijn gezicht te verfrissen. Na het afspoelen voelt mijn gezicht heerlijk zacht aan.



















Lingettes démaquillantes au lait micellaire -  reinigings doekjes met micellaire melk

Deze reinigings doekjes zijn mijn ultieme favoriet. In het najaar had ik deze ontvangen op de persdagen en ook sindsdien ben ik verkocht. Dit zijn de natste en beste doekjes die ik al geprobeerd heb. door dat er een miccelaire melk op de doekjes zit reinigen ze echt super goed. Na het gebruik voelt mijn huid niet geirriteerd of trekkerig aan. Ideaal dus als je snel jouw gezicht wilt reinigen.

Pluspunten van al deze producten zijn dat ze speciaal ontworpen zijn voor de gevoelige huid. Ze zijn 100% natuurlijk en bevatten extracten van  pioen en korenbloem. Als deze producten zijn natuurlijk dermatologisch getest

Heb jij al producten geprobeerd van corine de farme ? Welke is jouw favoriet ?

Veel liefs Birgit
Xx

You Might Also Like

0 reacties

Like us on bloglovin

Follow

Like us on facebook