spring inspirational shoplog

12:35

















Nu het lente gevoel toch al in het land begint te komen. Wordt het tijd om ook in mijn kledingkast dat lente gevoel door te trekken. Tijdens het af schuimen van meerdere webshop, nam ik ook een kijkje op die van Esprit. Tijdens de feestdagen verraste esprit mij al met heel wat leuke stuks. En nu ook hadden ze heel wat leuke stuks in hun collectie. Vandaag toen ik jullie 3 looks die ik samenstelde.




Als eerste deze super schattige outfit. De laatste tijd zou ik echt alles kopen waar strikjes op zitten. Zo ook deze roze trui met onderaan een strik. Ik combineerde deze met een shaping jegging in grijs en met een paar witte sneakers. Deze witte sneakers hebben op de nog een extra leuk accent aan de hiel. Hier staan allemaal hartjes op, hierdoor is een simpele witte sneaker toch net iets specialer. Ik voeg er nog een rose gold horloge bij, samen met een heerlijk nude lipkleur maakt deze outfit volledig af. Ik vind dit parfum van ariana grande er echt super goed bij gaan. Deze geur is heerlijk zoet en doet mij direct denken aan de lente.




Omdat wij de komende tijd veel feestjes hebben, ging ik opzoek naar een leuk kleedje. Ik kwam dit knallend rood koraal kleedje tegen van Esprit. Dit kan je echt op verschillende manieren dragen. Hier geef ik 2 opties van schoenen. Met leuke platte sandalen voor overdag en met zilveren hakken voor in de avond beide zijn ook van Esprit. Ik combineer dit alles samen met dit leuke tasje van micheal kors. dit tasje past bij beidde schoenen.  Samen met bijpassende lipkleur maak je de look volledig af . Als parfum kies ik mijn favoriete parfum la vie est belle van lancome




Een nieuw seizoen vraagt ook voor nieuwe sport kleren. Toen ik zag dat ze op de webshop van Esprit ook sport kledij hadden ging ik snel eens kijken. Ik had heel basic dingen verwacht maar ik werd echt verrast. Deze heerlijke flechy legging vind ik top. Ik draag wel graag van die flashy leggings om te sporten. Ik koos er de bijpassende sport bh bij. Deze zijn alle twee gemaakt van een E- Dry stofje. ik conbineer dit alles met nog een zwarte t-shirt, hier zijn de letters van Esprit in die zelfde flashy kleurtes. Ik zou deze combineren met Nike sportschoenen die ik al heb. Maar deze zagen er ook echt leuk uit.


Wat zijn jouw favoriete webshops om te shoppen ? Heb jij al voor de lente geshopt? 


Veel liefs Birgit
Xx

You Might Also Like

0 reacties

Like us on bloglovin

Follow

Like us on facebook